سورناسورنا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پسر زمستونی ما

ماه گرد

1392/11/2 8:28
نویسنده : سارا
200 بازدید
اشتراک گذاری

من وبابایی تصمیم گرفتیم دوم هر ماه یه عکس مخصوص ازت بگیریم که وقتی کنار هم میذاریم بزرگ شدنت رو احساس کنیم عزیزم.

٢دی ٩١ - بیمارستان

 

٢بهمن ٩١

٢اسفند 91

2فروردین 92 (اولین عید سورنا)

2اردیبهشت 92

2خرداد 92(تهران-اولین مسافرت خونه خاله سایه)

2تیر 92(سورنای 6 ماهه و شورع فرنی خوردن)

٢مرداد٩٢ (آخرین ماهی که پستونک خوردی )

٢شهریور ٩٢ (تازه از حمام در اومدی و عاشق لوسیونت هستی)

2مهر92(از بس موهات بلند شده فقط با تل مرتب میشه)

2آبان 92(خوش خنده من )

٢آذر ٩٢

٢ دی ٩٢ ساعت ١١.١٥ شب (یک سالگی)

پسندها (1)

نظرات (4)

سپیده مامان سویل
24 آذر 92 19:29
آآآآآآآآآآآآآآآآآفرین خیلی کار جالبیه منم برای سویل این کارو کردم بعد از یک سال اصلا آدم باورش نمیشه زمان انقدر زود گذشته
سارا
پاسخ
واقعا من که باورم نمیشه درضمن خودمون هم 1سال بزرگ تر شدیم
سارا
25 آذر 92 11:13
سارا جون چه فکر خوبی کردی عزیزم .......... بهترین کار امیدوارم زنده و سلامت باشه این گل پسر شیرین..... من که خیلی دوستش دارم و از راه دور می بوسمش
سارا
پاسخ
مرسی عزیز
بنتی مامان ماهور
2 دی 92 16:47
سلام تولدت مبارک گل پسر .اگه اشتباه نکنم باید وبلاگ سورنا پسر دوست و همکلاسی بوشهری من باشه اتفاقی امروز دیدمش همیشه شاد باشید .
سارا
پاسخ
درسته بنتی خیلی جالب بود اینجا هم دیدمت
Fatemeh
15 دی 92 0:25
Salam aziz,,,khoshhal shodam to ninisite didamet,,,mamnoon misham mano link koni,,,
سارا
پاسخ
مرسی خانم حتما تازه تبلیغ هم کردم براتون